Komunikacja międzykulturowa

Adresaci szkolenia:

  1. Pracownicy administracji samorządowej / publicznej
  2. Pracownicy instytucji działających w obszarze bezpieczeństwa, polityki społecznej oraz oświaty
  3. Służby mundurowe

Cele szkolenia

  1. Zwiększenie kompetencji do pracy w środowisku wielokulturowym z uwzględnieniem sytuacji kryzysowych
  2. Zrozumienie w jaki sposób różnice kulturowe wpływają na środowisko pracy poznanie kulturowych uwarunkowań podejścia do biznesu

Zakres szkolenia:

  1. Porozumiewanie się i próba zrozumienia pomiędzy przedstawicielami różnych kultur
  2. Świadomość międzykulturowa
  3. Różnice między kulturami w działalności biznesowej i publicznej
  4. Komunikacja werbalna i niewerbalna w komunikacji międzykulturowej
  5. Negocjacje biznesowe w środowisku międzynarodowym

Założenia organizacyjne:

  1. Szkolenie przewidziane na dwie godziny – istnieje możliwość modyfikacji czasu
  2. Zajęcia typowo teoretyczne – mogą stanowić znakomite wprowadzenie do szkoleń praktycznych z innych obszarów bezpieczeństwa
  3. Szkolenia prowadzone metodami aktywnymi z uwzględnieniem specyfiki grupy, jej potrzeb i oczekiwań
  4. Szkolenie prowadzone przez doświadczonych ekspertów i naukowców z obszaru bezpieczeństwa
  5. Wykorzystywanie aktualnych materiałów audio-video i studium przypadków
  6. Możliwość dowolnej modyfikacji programu szkolenia
  7. Koszt szkolenia będzie ustalany indywidualnie w zależności od liczby osób szkolonych, szczególnych wymagań zamawiającego oraz miejsca przeprowadzenia
  8. Szkolenie zakończone wydaniem certyfikatów

Telefon
+48 531 419 151